استاتوس بمب خنده اسفند ماه
وبلاگ تفریحی،سرگرمی جنوبی
عـکس،فیلم،موسیقی،آپدیت نود32،اس ام اس،شعر،ورزشی،و...

استاتوس بمب خنده اسفند ماه


تلفن خونمون زنگ خورد برداشتم بجا اینکه بگم الو بله
گفتم بلو اله !
طرف هم قاطی کرد گفت سلو الام

 ::

جوک های خنده دار
::

ﻧﯿﺮﻭﯾﯽ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﮔﺮﯾﺰ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ . . .
ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺮﻭ ﺳﺎﻋﺖ ﯾﺎﺯﺩﻩ ﺷﺐ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ﺩﺭ ﺧﻼﻑ ﺟﻬﺖ ﺗﺸﮏ ﺑﻪ ﺁﺩﻡ ﻭﺍﺭﺩ ﻣﯽﺷﻪ . . . |:
::
::
هییییی !
یادش بخیر دبستان ( تا کلاس سوم ) ک بودیم اگه نوزده میگرفتیم برای این ک گریه نکنیم بمون میگفتن نوزده برادر بیسته ولی نمیدونم چرا تو دبیرستان ۹٫۷۵ برادر ۱۰ نیست
مثل اینکه تحریما روی برادریشون تاثیر گذاشته
::
::
مامانم که شیشه پاک کن میخرید ، لحظه شماری میکردم تا اون ماده ی داخلش تمومه بشه بعد توش آب پر کنم بازی کنم .
این بلند مدت ترین برنامه ریزی بود که تو بچگی انجام میدادم !

 ::
::

مراحل پذیرایی از مهمان در خانواده ما :
۱) تعارف همراه اصرار فراوان
۲) قسم دادن مرده و زنده طرف مقابل
۳) توسل به زور بدین شرح که میوه یا غذای مورد نظر رو طی یک اقدام آکروباتیک به لبت نزدیک میکنن و میگن دیگه دهنی شد باید بخوری
۴) ایجاد حس ترحم در مهمان ، میگن ینی تو فک میکنی ما بدبختیم که هیچی خونه ما نمیخوری
۵) تعارف نهایی : بخور حیفه ، اگه بمونه مجبوریم دور بندازیم
در تمام موارد من
::
::
یه فـامـیل داریم اسمش “سیـمـین” ـه
الان یـه سـال میشـه کـه “ نیم سـاعت ” صـداش میکنم !
::
::
یه بچه ۳ ، ۴ ساله تو مطب دکتر اومد یک هسته هلو داد بهم منم نازش کردم هسته رو گرفتم انداختم زیر میز !
چند ثانیه بعد دیدم دوباره آوردش ، این دفعه پرتش کردم یه جای دور دیدم دوباره آورد !
می خواستم این بار خیلی دور بندازمش که بغل دستیم بهم گفت عاقا این بچس ، سگ نیست !
طرف بابای بچه بود
::

استاتوس جوک
::
اعتراف میکنم دیروز تنهایی با ماشین رفتم نون بخرم ، نون رو خریدم
اومدم سمت شاگرد نشستم
یکی دو نفر فهمیدن جریانو ! منم خواستم خیلی دیگه ضایع نشه
الکی داشبورد ماشین رو باز کردم و بستم
رفتم نشستم پشت فرمون و سریع محل رو ترک کردم !
::
::
یه دوس دختر هم نداریم
.
.
.
.
بلکه چندین تا داریم
::

استاتوس جوک جدید
::
پشت یه ماشین آشغالی نوشته بود:
واسه هر آشغالی خودتو کثیف نکن …
::
::
احتمال پیدا کردن مسیر درست بین دو مسیر موجود
١ به ١٠٠٠٠٠٠ هستش !
::
::
شرایط بحرانی ینی اینکه
بابات بهت زنگ بزنه بگه کار مهم دارم پسورد لپتاپت چیه
تو هم رمزت از خاک بر سری ترین کلمات تشکیل شده باشه !
::

جدیدترین جوک خنده دار
::
خدا رو شکر حساب بانکی من جوری هست که
اگه رمزشو تو تلوزیون هم بگن برام مهم نیست
پاکه پاکه !
::
::
خواستم برات گل بگیرم
دیدم خودت گلی
.
.
.
برات کود فرستادم تا بخوری قوی بشی.
::
::
بسلامتی اونی که دوست داشتنو با تمام وجود یادش دادیم و اون رفت و به یکی دیگه امتحان پس داد …
::
::
درازترین شب سال چه شبیه؟
شبی که قهر کنی شام نخوری !

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط حمزه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 75
بازدید هفته : 348
بازدید ماه : 338
بازدید کل : 394506
تعداد مطالب : 510
تعداد نظرات : 163
تعداد آنلاین : 1